Tidig morgon



Vaknade klockan halv åtta imorse efter att ha drömt en hel del mardrömmar.
Avskyr att drömma mardrömmar på morgonen. Men det får mig i alla fall att vilja vakna. Så jag gick upp och kände att det var riktigt kallt i lägenheten. Efter en liten stund kröp jag tillbaka ner i sängen och nu ligger jag här och skriver.

Jag ringde mamma och önskade henne grattis på mors dag. Jag försökte ringa henne tidigare under dagen i Sverige, men då var hon inte hemma. Och sedan blev jag ju tvungen att gå och lägga mig. Men som tur var så var hon fortfarande vaken när jag ringde vid kvart i tio på kvällen!

Om ungefär en och en halv timme börjar jag jobba. Usch. Jag känner inte alls för att gå och jobba idag. Men jag får nöja mig med att jag är ledig imorgon! Hoppas det blir en bra dag på jobbet idag..

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback