Ju mer jag sover, desto trottare blir jag!



Det ar ganska konstigt egentligen. Jag sov i ungefar 9,5 timme igar och jag ar hur trott som helst idag. Borde man inte bli piggare av att sova mer? Haha. Nar jag sover 6 timmar per natt kanner jag mig piggare an vad jag gor idag. Det kanske har nagot att gora med att jag drack lite vin igar men det tycker jag inte att det borde gora.

Jag var namligen ute och at middag med nagra vanner igar kvall. Vi gick till en restaurang som heter Oriental Kingdom. Det var BYO sa vi tog med oss en flaska vin. Jag drack totalt tre glas vilket jag inte tycker ska paverka mig speciellt mycket, men tydligen gjorde det det i alla fall. Jag langar tills jag kan kopa min iPhone 5 sa att jag kan ladda upp lite bilder har pa bloggen som jag tagit sjalv. Just nu kanner jag att Google ar min van. Jag kan ju inte direkt ga runt och bara pa Jeremy's stora kamera.

Jag sitter just nu och tar rast pa jobbet. Kanner att jag inte har nagon motivation idag eftersom jag ar sa trott. Men jag ska forsoka battra mig nu nar jag kommer tillbaka fran rasten.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback