Inspirationsbrist

De senaste dagarna har jag redigerat säkert 10 bilder, men jag har inte blivit nöjd med en enda av dem så jag har inte laddat upp dem på bloggen. Jag tror jag har fått inspirationsbrist. Det händer ibland, och då spelar det ingen roll hur mycket jag redigerar. Det blir helt enkelt inte bra. Förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka snart.

Klockan är halv sju på morgonen och jag ska strax ge mig iväg till jobbet. Jag kom inte i säng förrän klockan var runt halv ett på natten och var sedan tvungen att vakna senast sex. Jag vaknade tjugo i sex istället så det blev ungefär 5 timmars sömn. Det räcker inte långt. Tur att jag bara jobbar till klockan två idag så jag kan få komma hem och ta en tupplur! Haha.

Efter jobbet ska jag springa förbi posten och hämta ett paket som kommer från mina föräldrar. Jag gissar på att det innehåller en massa saltlakrits. Gud vad jag saknar lakrits. Det ska bli gott att mumsa på under jul och nyår.

Hur som helst ska jag springa iväg nu och jag hoppas att dagen går fort! Kanske kommer inspirationen tillbaka efter min tupplur i eftermiddag!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback