Biodejt med Jeremy

Ikväll har jag bestämt mig för att ta med Jeremy ut på en biodejt. Först ska vi ut och äta middag och sen går vi på bio. Jag tror att det blir Batman. Jag vill inte så jättegärna se den, men jag vet att han vill det så jag får offra mig, haha. Det vore roligt om han kunde offra sig någon gång så att vi kan gå och se lite chick flicks. Men det lär väl aldrig hända!



Idag hade jag mitt ettårs samtal på jobbet. Det gick verkligen hur bra som helst! Fick i princip bara beröm. Hoppas verkligen på en löneförhöjning. Det roligaste var att de frågade runt bland de anställda för att få feedback om mig och min chef sa att i princip alla sa bara positiva saker om mig. Och det som alla hade gemensamt var att de älskar allt som jag bakar och tar med mig till jobbet, haha! Det tyckte jag var roligt. Jag sa att det kanske inte riktigt har någon påverkan på jobbet, men det tyckte min chef så det är ju kul. Så jag kommer fortsätta baka och ta med mig till jobbet.

Jeremy försöker övertala mig att köpa en Macbook Pro, och jag börjar faktiskt bli lite intresserad. Jag behöver nämligen en ny laptop. Jag har haft min i snart tre år och det är ganska lång tid när det gäller datorer. Fläkten har snart gett upp så jag vet inte hur länge till jag kan använda den. Jag ska tänka på saken. Jag ska ju köpa den nya iPhone 5 när den släpps och jag är ju inte gjord av pengar. Haha.

Kommentera
Postat av: ZOOFIE

Kul att du börjat blogga här igen! :) Följde din blogg tidigare och den låg kvar på bloglovin nu när du hade slutat blogga.



Min Macbook Pro är det bästa jag någonsin köpt, säger jag bara. Det är så värt det.

2012-08-16 @ 17:18:40
URL: http://zoofie.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback