Tillbaka för att skriva lite



Nu var det evigheter sedan jag skrev på den här bloggen och i mitt senaste inlägg sa jag att jag bytt blogg till wordpress, vilket jag gjorde också. Men jag har bestämt mig för att det kan vara skönt att få skriva av sig på svenska. Jag pratar ju engelska hela dagarna eftersom jag bor i Nya Zeeland.

Jag har haft en skitstressig dag på jobbet och när jag var på väg hem så hade jag bestämt mig för att dricka ett par glas vin när jag kom hem för att varva ner. När jag kom hem så såg köket ut som skit och det är verkligen det värsta jag vet. Så istället för att dricka vin började jag städa, haha. Är man knäpp så är man. Det är så himla skönt att det är Onsdag idag, för då vet man att man är halvägs igenom arbetsveckan. Två dagar kvar. Jag hoppas verkligen de blir bättre än de tre dagarna jag haft än så länge.

Igår bakade jag cupcakes med "icing" gjord av vit choklad. Jag kan inte komma på vad "icing" heter på svenska, haha. De blev goda, men väldigt söta. Man orkade knappt få i sig en.



Kommentera
Postat av: Adine

Woho, och jag som fortfarande följer din blogg :) Kul att du ska skriva här igen! Gott med cupcakes!

2012-08-15 @ 20:58:09
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback