Jobbar och star i



Just nu sitter jag pa jobbet och skriver, vilket innebar att jag inte har nagra svenska bokstaver att skriva med. Men forhoppningsvis gar det bra anda! Jag lag och drog hur lange som helst i sangen imorse. Det var en san morgon dar jag garna hade ringt in och sjukskrivit mig. Men jag tog mig i kragen och gav mig ivag.

Jag har problem med min nya GHD som jag kopte for nagra veckor sedan. Den ar verkligen vardelos. Jag orkar verkligen inte med mer problem. Jag har inte skrivit i bloggen pa hur lange som helst, men min forra GHD blev stulen for nagra manader sen. Hur som helst sa vill de att jag skickar in den for att se om det ar nagot fel pa den. Men det gar inte for jag anvander den varje dag innan jag gar till jobbet. Anvander jag den inte sa kan jag inte ga ut, haha. Mitt har ser ut som jag vet inte vad utan den. Sa om jag skickar ivag den pa reparation sa har jag ju ingen under tiden. Vi far se hur det blir. Orkar inte tanka pa saken nu.

Blev just tillsagt av min team leader att jag maste fortsatta jobba. Irriterande. Man kan val fa ta en rast i alla fall.. Nej jag ska inte klaga, jag ar bara pa sant humor idag! Hoppas dagen blir battre sa smaningom!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback