Trött och glömsk

Jag har precis kommit hem från jobbet. Dagen gick ganska snabbt, men jag måste säga att jag var riktigt trött. Stod och gäspade en hel del. Tanken var att jag skulle hämta ut mitt paket från posten på vägen hem från jobbet, men tyvärr glömde jag att ta med mig lappen och fick därför gå hela vägen hem för att hämta den.

Nu ligger jag på sängen och skriver och det är faktiskt väldigt lockande att slumra en stund, men jag vet att om jag inte hämtar ut paketet nu så lär det inte bli av inom de närmsta dagarna. Så jag får helt enkelt ta mig i kragen och ge mig iväg. Sedan får vi se om jag är lika trött när jag kommer tillbaka. Är jag inte det försöker jag mig nog på lite redigering.

Såg precis att vädret i Wellington kommer vara fint under julhelgen.



Fast jag kommer inte befinna mig i Wellington. Jag åker iväg till Palmerston North och firar julafton och juldagen hos Jeremys föräldrar. På söndagen är jag dock tillbaka i Wellington, men då jobbar jag hela dagen så jag får inte njuta av den solen..

Nej, nu måste jag springa iväg och hämta paketet!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback