Så fruktansvärt mätt!



Har precis ätit middag. Jag lagade Kyckling Fettuccine. Riktigt gott, men också väldigt mäktigt. Det är en utav Jeremys favoriträtter och jag har inte lagat det på ett tag, så jag tyckte att det var dags!

Just nu sitter jag på storarumsgolvet och tittar runt lite på internet. Jeremy och Phil sitter och tittar på "Icarus". En film där Dolph Lundgren har huvudrollen. Herregud säger jag bara. Hans engelska är verkligen sjukt dålig! Filmen har bara fått 5.9 på IMDB, så jag tror inte att den är så värst bra.

Tror att jag ska hoppa in i duschen snart. Och det blir nog en någorlunda tidig kväll för mig. Har varit vaken sedan 6 imorse.

Kommentera
Postat av: Louise- TÄVLING

Mums! De där såg inte så tokigt ut ju! :D

Hoppas allt är bra idag :)

2010-04-01 @ 10:31:30
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Det där såg ju jättegott ut ^^ Hur lagar man det?

2010-04-12 @ 12:59:27
URL: http://www.miss0.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback