Minigolf @ Carlucciwood!

Igår mådde jag skit mestadelen av dagen på grund av mitt eget dåliga omdöme, så mycket av tiden spenderades i sängen. Men mitt på dagen hörde Max av sig och undrade om vi hade lust att gå och spela minigolf. Det tyckte jag lät som en bra idé. Jag behövde lite frisk luft.

Vi tog bussen till Brooklyn, och sedan skulle det ta 10 minuter att gå därifrån sa de. Det tog ca 40 minuter! Och när vi sedan skulle hem så var vi tvungna att gå igen, men vi bestämde oss för att gå vidare tills vi kom ut på andra sidan vid Island Bay! Vi gick i säkert 1,5 timme sammanlagt. Och efter det mådde jag mycket bättre!















Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Kul med en massa bilder :)



Svar: Jo, visst är dom? Förutom Tchickie, haha! Henne brukar jag mobba ;) hehe!

2010-03-29 @ 11:18:14
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej! Vad har du gjort under helgen? =)

2010-03-29 @ 17:27:17
URL: http://sophiaforever.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback