Ikväll flir det filmkväll hos Christine!



Christine och jag har diskuterat på jobbet att det skulle vara kul att starta upp en filmklubb. Bokklubb är ingen idé för jag kan inte ens ta mig igenom en bok. Men vi tycker båda om att se på film. Vi har frågat runt lite på jobbet om det är fler som är intresserade och Keren tyckte att det lät som en intressant grej. Jonna (chefen) har vi inte frågat och det tänker vi absolut inte göra. Det skulle förstöra allting. Tanken är att vi ska äta middag och se på en film och sedan diskutera filmen. Och vi varierar hos vem vi gör det.

Så ikväll åker jag hem till Christine i Lower Hutt efter jobbet. Tar nog en halvtimma med tåg. Jag har aldrig varit hemma hos henne förut, så det ska bli intressant att se hur hon bor. Och det ska bli intressant att se vad hon har valt för film!

Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Svar: Tack så mycket :) Hehe okej. Mitt är galet slitet, men jag gillar det så. Hehe!



Jo, och speciellt kommentarer om ätstörningar gör det hela ju ännu värre. Att folk inte förstår att man kan såras av sådana kommentarer lika mycket som överviktiga kan såras av att höra att dom är tjocka.

2010-03-09 @ 22:13:54
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Lovisa Illustratör

sv: tackar så mycket! Det blev riktigt mysigt på en av stans bättre restauranger. Nu är vi runda och nöjda, hehe.

Hoppas ni får en trevlig filmkväll! Va blev det för film?

2010-03-09 @ 22:44:34
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Jitah

Sv: Men det är ju vi som ska tacka dig :) På grund av det lockande omslaget har vi fått över 1000 lyssnare på 3 dagar! Du anar inte hur tacksamma vi är för hjälpen, och tro mig, reaktionerna på omslaget och demon har bara varit goda ;) Givegtvis ska vi skicka iväg en demo åt dig :) Vi ska försöka få en rättvis utskrift på omslaget också :) Än så länge har vi bara skickat till skivbolag, men vi smiskar iväg en till dig med! bara maila adress osv :)

2010-03-10 @ 00:52:22
URL: http://jitah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback