Uppe i Palmerston North

Nu i helgen är jag uppe i Palmerston North och hälsar på Jeremys föräldrar. Vi åkte upp imorse och jag tror att vi stannar till Måndag morgon. Nu måste jag springa iväg och äta frukost. De ropar på mig!



Så där, nu har jag ätit frukost. Det blev lite asiatisk mat, vindruvor och Jasminté! Mums. Jag fundrar på om jag skulle ta och vila en stund, för min förkylning har blivit värre. Och jag vill inte vara sjuk när jag kommer hem till Sverige. Så det är nog bäst att jag vilar så mycket jag bara kan.

En gång flög jag när jag var täppt i näsan. Det var det värsta jag har varit med om. Lufttrycket gjorde så att det gjorde jätteont! Ända upp till ögonen! Ett tag kändes det som att mina ögon skulle explodera. Jag vet att det låter sjukt, men det kändes verkligen som det. Så jag vill inte flyga med täppt näsa igen.

Vädret är mycket finare här i Palmy. I Wellington var det blåsigt med regn. Usch. Ska bli så skönt att komma hem till sommaren i Sverige. Om det nu blir någon sommar! Haha.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback