Positiv feedback

Tack så mycket för alla snälla kommentarer om min nya bloggdesign! Inte en enda negativ kommentar! Tack! Det kan nog kanske bli några fler ändringar på bloggen ikväll. Vi får se om jag hinner med det.

Det blir inget sola idag. Jag ångrade mig. Jag är helt enkelt för rädd för alla risker det innebär. Så jag får nog helt enkelt åka hem till Sverige och vara blek. Jag måste vara ute i solen varje dag. För jag tänker inte komma tillbaka till Nya Zeeland utan en solbränna. Då tror de ju att den svenska sommaren är värdelös. Haha!



Så ser jag ut nu på morgonen!

Kommentera
Postat av: Zoofie

Jag älskar den nya designen! :)

2010-06-03 @ 10:19:54
URL: http://zoofie.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback