Onyttig frukost efter en sen kväll



Igår kväll satt vi ca 10 personer här hemma och tittade på Eurovision finalen. Vi hade lite grupperingar om vilket land som var bäst. Tyskland, Ukraina och Turkiet var favoriterna. Vi åt god mat och umgicks. Jag hade bakat kanelbullar. Det blev ca 100 st och idag dagen efter är det ca 10 kvar! Haha. De gillar verkligen mina kanelbullar. En tjej ville ha receptet, men det tänker jag inte ge henne. Det är ju ett familjerecept!

Jag drack några drinkar också och idag har jag lite huvudvärk. Det botas bäst med en onyttig frukost. Så nu sitter jag och äter "Crumpets" (en slags pannkaka) med lönnsirap och dricker coca cola! Coca cola är ju fruktansvärt gott. Jag har inte druckit det på evigheter! Bara jag inte blir beroende igen!





Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Haha oj, ni lär ha ätit en hel del bullar ni! xD

2010-06-02 @ 05:42:40
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coca cola är såå gott. :P

2010-06-04 @ 18:45:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback