Man får trippa på tå

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Klockan är nio på morgonen och jag ville upp och använda datorn lite innan jobbet, men man får vara så tyst man bara kan. Jeremy sover nämligen fortfarande. Han är en av de som fått ledigt idag på grund av "Queens birthday". Själv måste jag jobba, men om jag ska vara ärlig så är det bra. För jag får 1,5 gånger pengarna idag! Det tackar man inte nej till. Jag jobbar bara mellan 11-17. Och om jag ska vara ärlig vill man ju inte precis gå ut i det här vädret! (se bilden nedan!)

Varmare här än i Sverige för tillfället. Hur går det till? Jag trodde det var sommar i Sverige! Haha.

Efter jobbet ska jag hem till Christine och vi ska ha filmkväll.
Vi har planerat det hur länge som helst, men det har aldrig blivit av. Men det SKA bli av ikväll!

Nu ska jag surfa runt lite mer på Internet innan jag måste göra mig i ordning. (Man är ju något datorberoende!)


Kommentera
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

oh, hur kan man se vädret sådär? <:



jag hittade just din blogg btw och den är sjukt bra!

2010-06-07 @ 17:59:22
URL: http://iirla.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback