Kvällen blev inte som tänkt

Tanken var att jag skulle komma hem från jobbet och sedan fira Angelas födelsedag. Men så blev det inte. För det första var jag hur trött som helst efter jobbet, så jag hade inte lust att festa. För det andra var en tjej som jag inte tål här. Jag blir irriterad bara utav att höra hennes röst.

Så jag bestämde mig för att gå och se "Prince of Persia" istället. Bra film faktiskt, även om jag inte riktigt gillade Jake Gyllenhaal i huvudrollen. Han är ingen favorit precis. Jag ger den 4/5.

Imorgon måste jag ut och hitta något vitt att ha på mig till Paintpartyt. Så nu är det dags att lägga sig och sova. Är fruktansvärt trött! Godnatt!



Kommentera
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

jävligt snygg design :)

2010-06-04 @ 16:01:51
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Vad handlar filmen om?



Svar: Haha jo, kanske. Men ändå, någonstans i släkten har dom ju invandrare. Så ja... jag blev ganska förvirrad. Haha!

2010-06-04 @ 18:30:32
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback