Kommer ni ihåg The O.C?

Jag ligger här i sängen och lyssnar på musik. Låten som spelas just nu är "Goodnight & Go" av Imogen Heap. Den får mig alltid att tänka på tv-serien The O.C. Jag var verkligen besatt av den serien när den gick på tv. Jag kommer ihåg de exakta scenerna när den här låten spelades! Det var i säsong 2. I scener med Seth och Alex. Jag älskade det avsnittet. Här under är scenen där den spelades mest.

 

Jag måste ta och titta på The O.C igen någon gång. Det spelar ingen roll hur mycket folk tycker att den serien är urtöntig. Jag tyckte inte det! Idag kanske jag inte tycker om den lika mycket, men det spelar ingen roll. Jag har många bra minnen länkade till den serien.


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback