Jag vill ha sommar NU!

Jag sitter och lyssnar på Katy Perry - California Gurls och blir så himla sugen på att sitta på stranden med en cocktail och bara njuta av solen! Och här i Wellington öser regnet ner som vanligt. Ska bli så skönt att komma hem till Sverige! Bara vädret blir bra under månaden jag är hemma. Annars blir jag lite besviken. Nejdå, vädret är inte det viktigaste. Det viktigaste är att jag får träffa familj och vänner.

Det ryktas om att det kan bli en roadtrip i slutet av året när sommaren kommer till Nya Zeeland igen. Det vore hur kul som helst. I så fall åker vi nog bara upp till Rotorua och till "The Luge" och runt däromkring. Det blir nog tyvärr ingen resa upp till Coromandel igen. Eller till paradiset som jag kallar det. Det är så underbart vackert där! Jag började nästan gråta när jag var där förra året. (Ja, jag är lite överkänslig, haha). Men se själva:




Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Det ser riktigt fint ut :)



Svar: Jo, slingor är lite mer komplicerade att göra själv. Kan du inte fråga någon du känner då? :)

2010-06-09 @ 09:55:14
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Jag ska åka till NZ nångång, det ska jag verkligen!

2010-06-09 @ 12:46:38
URL: http://zoofie.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback