Godmorgon!

Idag är jag faktiskt ganska trött, men jag tror inte det beror på alkoholen. Det är nog bara för att det är Fredag och jag har jobbat hela veckan. Det är klart man blir trött då. Har ledigt i helgen så det ska bli skönt!

Ikväll ska vi fira Angelas födelsedag och imorgon blir det "Paintparty". Jag gick på det förra året och det var verkligen hur kul som helst! Det enda jobbiga är att man måste duscha och torka håret innan man går och lägger sig mitt i natten. Inte alltid det är så kul när allt man vill är att sova. Haha. Och sedan hittar man färg här och där även efter att man duschat. Jag hittade till exempel färg mellan tårna och bakom öronen förra året!



Bild från festen förra året!

Nu är det dags att göra sig i ordning inför veckans sista dag på jobbet! Hoppas att det blir en lugn dag. Men bara för att jag säger det så lär det väl bli den stressigaste dagen på hela veckan. Knowing my luck..

Kommentera
Postat av: Adine

Haha verkar som ett roligt festtema! :D



Svar: Jo, fast om man gått en linje där man inte blir något och som jag vill bli lärare - då har man inget val :P



Tack! ^^ Fast den kommer säkert bara vara tillfällig.. Den känns lite för enkel!

2010-06-03 @ 23:02:01
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: linnea♥

SV: Hihi aaa :D ! Vad gör du då ? :)

2010-06-04 @ 08:03:00
URL: http://quiza.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback