Dålig sömn

Det värsta jag vet är att ha ont i halsen när jag ska sova. Inatt vaknade jag säkert 10 gånger. Riktigt irriterande. Jag gick upp och tog några värktabletter och det hjälpte en stund, men sedan vaknade jag upp och hade lika ont igen. Och inte kan jag sjukanmäla mig heller. Blir det värre så blir jag tvungen. Jag tror att jag hade feber inatt också, för jag frös och svettades om vartannat.



Jeremy mår lite bättre, men han bestämde sig för att ta en halvdag idag. Önskar att jag kunde göra det.. Det blir helt enkelt till att ligga i sängen och vila när jag kommer hem från jobbet. 4 dagar kvar till helgen!

Kommentera
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

sv; japp! Windows 7 har jag installerat <: hur gör man sen då?

2010-06-08 @ 01:58:24
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: elise

Søøøøøt blogg! <3



Hvilke redigeringsprogram bruker du ?? Elsker headeren din, den er nydelig!! <3<3



Ha en fin dag videre

2010-06-08 @ 04:17:59
URL: http://www.ewn.blogg.no



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback