Blanda dina egna ingredienser på restaurang!

Igår kväll gick vi ut ett helt gäng och åt middag på en restaurang som heter "Genghis Khan". Deras idé är att man själv plockar ihop ingredienserna man vill ha, sedan lagar de den skålen på ca 1-2 minuter! Det är en buffé, så man får gå hur många gånger man vill också. Riktigt coolt faktiskt. Enda nackdelen var att jag tyckte att det var lite svårt att välja rätt kryddor och såser för att få det att smaka bra. Jag är ju ingen mästerkock precis. Jag vet inte riktigt vad som passar ihop och så.

Det blev inte så jättemånga bilder tagna, men här kommer några stycken. Ni får ursäkta Jordan. Han tycker inte om att vara med på bild! Haha.






Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Vad kul med en sådan restaurang :)



Svar: Jo, jag brukade tycka det. Nu gillar jag mest bara Panda-lakrits som inte innehåller massa konstigheter. Hehe!

2010-06-11 @ 12:32:12
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback