Ändring i bloggen!



Nu har jag bestämt mig för att ändra min blogg lite grann.
Från och med nu så kommer krystaldream.blogg.se endast bestå utav inlägg som rör Photoshop. Inlägg som rör mitt privatliv kommer i framtiden att hittas på krystaldream.blogg.se/sophie. Att jag bestämmer mig för att göra detta är bara för att jag vill göra bloggen mindre rörig. Just nu ser det inte ut som en Photoshop blogg. Inläggen finns bara under Photoshop kategorin.

Jag tänker i framtiden lägga in Photoshop tips, tutorials, brushes, actions och så vidare! Jag hoppas att ni tycker att det är en bra ändring! Blir det katastrof så byter jag tillbaka! Tala gärna om för mig om ni tycker att det är en bra idé!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback