Uppe i Auckland!

Vi har nu landat i Auckland. Har maste vi vanta i ca 4 timmar tills vi kan flyga vidare till Peking. Fran Auckland till Peking kommer vi flyga i Premium Economy istallet for Economy. Det innebar att vi kan anvanda vara datorer pa flyget och ladda dem samtidigt! Hur bra som helst! For det fanns inte manga bra filmer pa flyget. Jag har fler pa min laptop.

 

Det innebar ocksa att vi far ata forsta klass mat istallet for Ekonomi mat! Jag vet inte ens vad skillnaden ar men det lar jag val marka hoppas jag!

 

Det var ganska roligt for Jeremy ringde upp Air New Zealand och bad om att fa uppgradera vara biljetter till Premium Economy och de satte oss pa Stand-By. Sedan ringde de upp oss for nagra dagar sedan och sa att det tyvarr inte gick eftersom vi bokat vara biljetter genom Lufthansa och inte genom dem. Jeremy blev irriterad eftersom han verkligen hade sett fram emot att flyga i Premium Economy.

 

Han gick och pratade med sin bror som flyger en hel del och han sa at honom att strunta i vad de sa och forsoka uppgradera biljetterna vid incheckningen. Jeremy trodde inte att det skulle gora nagon skillnad, men dar hade han fel. Vi gick fram till incheckningen och fragade om vi kunde uppgradera biljetterna utan att namna nagot om att vi pratat med Air New Zealand. "Visst" sa han och rev sonder vara gamla biljetter och gav oss nya!

 

Sa enkelt var det! Haha. Hur som helst. Nu ska vi ga och forsoka underhalla oss med nagot i nagra timmar. Jag kanske skriver fran Peking om de har Internet dar!


Kommentera
Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

sv;tack! :) de var det.

Jasså vad kul! hur länge kommer du stanna i sverige då? vart i sverige kommer du att vara någonstans?

ha det så bra! kraam

2010-07-07 @ 11:28:54
URL: http://soffif.blogg.se/
Postat av: i r l i n

sv; tusen hjertelig takk for sporene du la igjen på bloggen min! Beklager så kjempemye at jeg nå ikke kommenterer til innlegget dit når jeg svarer deg,har en litt travell dag i dag. Så jeg får holde meg til at jeg ønsker deg den fineste sommerdag med mye morro! :D Take care! :D

2010-07-07 @ 12:14:25
URL: http://irlins.blogg.no
Postat av: pimpXprincess

Vilken tur att ni frågade :)

2010-07-07 @ 13:53:05
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Adine

Haha, kul att det gick att uppgradera biljetterna :D

2010-07-07 @ 22:49:08
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback