Planerar en pannkaksfrukost



Igår fick jag nog av min trötthet
, så jag gick och la mig vid halv nio på kvällen och tänkte att nu ska jag verkligen sova ut. Och det kan man väl säga att jag gjorde, även fast jag vaknade till lite då och då. Jeremy var ute på en fest så jag hade hela sängen för mig själv!

Men nu har jag varit vaken sedan klockan halv fem och jag kan verkligen inte somna om! Så jag har suttit här och planerat vad jag ska laga till frukost. Jag kom fram till att det blir pannkakor. Hittade ett recept online som jag tänker prova på! Måste vänta en halvtimme tills affären öppnar vid sju så att jag kan gå och köpa ägg och mjölk.

För övrigt har jag bestämt att jag även kommer lägga in lite inlägg om mitt liv och så på den här bloggen igen. Det blir helt enkelt för jobbigt att ha två bloggar.

Jag hoppas att det är en positiv sak! Kommentera gärna vad ni tycker om det beslutet!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback