Hong Kong



Nu har jag gett mig iväg från Sverige igen. Usch säger jag bara. Det var verkligen jättejobbigt. Jag försökte att inte släppa ut mina känslor medans jag var runt familjen och det tycker jag att jag lyckades ganska bra med, men sedan när jag kom till säkerhetskontrollen så brast det bara. Jag grät och grät och ville verkligen inte åka.

Jeremy försökte uppmuntra mig, men det gick inte så jättebra. Jag grät ända tills jag kom på planet till München. Sedan började jag må lite bättre. Men jag är fortfarande ledsen. Jag antar att det är sånt man får ta sig igenom. Det blir nog mycket bättre när jag kommer till Nya Zeeland. Det hoppas jag i alla fall!

Nu sitter jag i Hong Kong. De har gratis Internet på i stort sett alla stora flygplatser i Asien. Det uppskattas. För när man har några timmar innan nästa flyg och inte har några pengar till att shoppa, då kan det vara skönt och sätta sig ner och uppdatera bloggen och chatta lite.

Vi ska ombord på vårt plan om ungefär en timme. Vi ska försöka få våra biljetter uppgraderade till Premium Economy på den här resan också, men det kan bli svårt. De sa att flyget i stort sett är fullbokat. Annars får vi sitta i Economy. Det går det med. Det gjorde vi ju från München till Hong Kong!

Hur som helst. Jag uppdaterar mer i Nya Zeeland. Då kan jag ladda upp lite bilder från min Sverigeresa också. (Jag vet att det är en Photoshop blogg, men det kan väl kanske vara kul att se lite bilder från mitt liv också? Jag vet inte, haha. Säg till om det blir för mycket bilder och för lite Photoshop.)

Kommentera
Postat av: jennifer

sv: okej, jag får leta på google om det finns där men då ksk jag får virus ist om jag laddar ner hehe:O För just nu använder jag mig bara av gimp, och skulle vilja prova ngt mkt bättre(:

2010-07-21 @ 11:35:21
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: Denise

11 dagar? Är inte det lite lite med tanke på att det tar så lång tid att resa? Men coolt att vara i hong kong :)

2010-07-21 @ 12:05:42
URL: http://www.denizes.se
Postat av: pimpXprincess

Vad jobbigt att du reagerade så :/



Ja, jag vill gärna se bilder. Jag tycker att det är roligare att läsa om och se bilder från ditt liv :) hehe!

2010-07-21 @ 16:09:32
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: prettyjunkie

sv; det är något man borde ta tid med vänner och göra lite oftare.

Hongkong gud va kul!, men varför ledsen :(?

kramar

2010-07-21 @ 16:20:10
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: Lovisa Illustratör

sv: tack så mycket!



Åh, jag kan verkligen förstå dig. Det är så sjukt svårt att säga hejdå till familjen när man vet att man ska åka långt bort och vara borta länge. Nu har jag aldrig åkt så långt bort från dem som du har, men kan ändå känna igen mig i alla tårar och känslor. Det känns alltid lite lättare när man väl kommit fram.

2010-07-22 @ 07:52:16
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack, ja jag gillar skorna massor!



Hur är det att bo på Nya Zeeland då? Min dröm är att åka dit. Är det så grönt och fint som man tror?

2010-07-22 @ 08:35:41
URL: http://attblifler.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback