Tokyo!



Konnichi wa!

Anledningen till att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag är för att jag flög iväg till Tokyo! Tiden i Sverige var slut och nu är det bara att se fram emot nästa gång jag kommer tillbaka. Flygresan hit till Tokyo var riktigt långtråkig. Lufthansa har grymt bra service men deras underhållning är totalt kass. Det finns inte alls mycket att välja mellan.

Jag och Jeremy har varit och utforskat Ueno där vårt hotell ligger. Jättestort! Och alldeles strax ska vi åka till Shibuya för att se de kända neon-reklamskyltarna och ta oss en titt på hunden Hachiko.

Sayounara!

(Visst är min japanska bra? ;))


Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Vad kul! Hoppas du tar många bilder till bloggen nu ;)

2010-01-21 @ 16:33:14
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Adine

Åh, så kul!! :D

2010-01-21 @ 17:42:36
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Alicia <3

Åh! Tokyo! :D

2010-01-21 @ 18:20:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback