Mysig kväll med lite dricka



Igår kväll så bestämde jag och några tjejer att vi skulle gå ut och ta några drinkar efter jobbet. Vi gick till en pub vid hamnen och satt där i säkert två timmar. Det var ganska mysigt faktiskt. Inte speciellt kallt, så man kunde sitta i klänning. Det har jag verkligen saknat.

Sedan kom jag hem och då ville Angela och Erin ut på några drinkar de också, så då var det bara att följa med. Kändes konstigt att vara ute på en Onsdag, för jag brukar väl mest gå ut på helger, men jag är ju ledig idag.

Hade tänkt gå ut och äta lunch med Jeremy idag, men han skulle ut med en tjejkompis så jag får försöka hitta någon annan som vill äta lunch med mig. Det borde väl inte vara så svårt.

Tyvärr kunde jag inte ta några bilder igår, för så fort jag satte på kameran så tog batterierna slut.. Så jag la upp en bild på The Loaded Hog som jag och tjejerna från jobbet gick till.

PS. Photoshop installeras förhoppningsvis på laptopen ikväll!


Kommentera
Postat av: Adine

Gött med ps! :D Måste vara efterlängtat ;)



Svar: Jo, okej då förstår jag att det lätt glöms bort. Vi firar den dagen för det var då vi kysstes första gången ^^ (eller a, en blyg puss mer exakt!) Det var speciellt då det var min allra första kyss också, så det påverkar värdet av dagen betydligt mycket! :D

2010-01-27 @ 23:51:10
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Adine

Gött med ps! :D Måste vara efterlängtat ;)



Svar: Jo, okej då förstår jag att det lätt glöms bort. Vi firar den dagen för det var då vi kysstes första gången ^^ (eller a, en blyg puss mer exakt!) Det var speciellt då det var min allra första kyss också, så det påverkar värdet av dagen betydligt mycket! :D

2010-01-27 @ 23:51:18
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Det låter som en kul kväll :)

2010-01-28 @ 03:07:08
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback