Uppdatering från de senaste dagarna



Jag har inte skrivit i bloggen på länge, men jag tror inte att jag behöver förklara mig? Ibland behöver man helt enkelt en paus från datorn. Och det har faktiskt varit skönt.

Jag och Jeremy var på The Sevens häromdagen. Jag kommer lägga upp bilder därifrån så snart jag får möjlighet! Egentligen skulle jag ha jobbat den dagen, men jag lyckades övertala Vijay att ta över mitt skift!

Igår kväll var jag och såg Avatar för andra gången! Den här gången såg jag dock filmen i 3D. Häftigt. Verkligen en urbra film! En film värd en plats i min DVD samling.

En intressant händelse från idag var att jag skar mig i tummen, riktigt djupt! Och det blödde igenom plåstret. Det gjorde inte alls ont. Troligen på grund av chocken. Nu svider det. Det betyder bara att jag slipper att ta hand om disken på jobbet imorgon! Jippi! (När jag tänker efter så var det nog inte speciellt intressant..)

Jeremy suckar och stönar över att jag skriver i bloggen.. han förstår sig inte alls på varför man skulle vilja ha en blogg. Efter att jag lade in receptet här under så sa han: "Va? Ska du skriva ett inlägg till?". Jag borde nästan övertala honom att skaffa en blogg, eller vad tycker ni?

Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Aj, det låter inte vidare skönt! :/

2010-02-10 @ 17:08:56
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hejsan! Vad jobbar du med?

2010-02-10 @ 19:45:32
URL: http://sophiaforever.blogg.se/
Postat av: Elena

det är sannerligen gött att komma bort från datorn ibland. med all skola så hinner jag knappt längre och då blir det extra nice att sätta sig och surfa lite ibland.

2010-02-10 @ 22:13:43
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback