Jag vill inte!



Inatt drömde jag att jag var på jobbet och inte mådde bra. Så jag sa åt Christine som jag jobbade med för tillfället att jag var tvungen att gå hem. Sedan stack jag bara, två timmar innan jag skulle ha slutat och lämnade henne ensammen kvar. Haha. Så skulle man inte kunna göra i verkligheten. Då skulle jag nog få sparken.

När jag sedan vaknade upp så kände jag verkligen inte för att gå till jobbet. Jag är trött i hela kroppen och så fort jag tänker på att gå och jobba blir jag frustrerad. Vet ni varför? För att jag började använda Photoshop igen igår. Nu vill jag inget annat än att fortsätta med det. Men nu har jag jobb i fyra dagar framåt. Så jag får helt enkelt vänta. Hoppas att bilderna jag laddade upp igår blev uppskattade.

Jag har fortfarande ingen trådlös mus, men jag fick låna en vanlig mus av Derek som jag bor med. Hade inte tänkt på att fråga honom innan. Han är ju expert på datorer och så. Det vore konstigt om han inte hade en till övers.

Jaja, jag får väl ta och göra mig i ordning inför jobbet. Jippi..

Kommentera
Postat av: Jitah

Jo, det är så att jag och mitt band Blue Friday håller på att göra en demo, bestående av två låtar som vi ska skicka till ett x antal skivbolag inom ca 2 veckor! Vi behöver då ett demo omslag! Något som får skivbolagen att ja, lägga ärke till produkten! :P Nu kommer det kniviga! Låtarna är inte klar, så vi stressar i studion för att bli klar och det är itne säkert att du kommer kunna höra dem för att få inspiration till hur allt ska se ut! Dock kan jag tala om vad låtarna heter och genre utifall att du hittar något kanske passande tema! :P Vi spelar iaf, någon blandning av Ny-metal och "emo" haha! hatar det ordet! Och låt titlnarna är "Go play the hangman" Och "Do you really dare to know me"



Har vi tur hinner vi få ett snyggt bandfoto snart du kan använda dig av, men det är ingen garanti så fantasin måste flöda! Och eftersom det ställs lite väl häftiga krav här så får du givetvis en summa för detta om du vill ha det! Skriv om det är något oklart :)

2010-02-23 @ 22:15:40
URL: http://Http://jitah.blogg.se/
Postat av: Adine

Hehe kul att du har inspiration och att du vill jobba i photoshop! :D Önskar jag hade det suget, jag har nämligen sportlov nu så det skulle inte vara fel att få använda tiden till något!



Svar: Usch ja, det är fruktansvärt mycket snö här! Jag och Tom var ute igår på vår baksida och grävde fram lite gräs ur snön så att vi kunde mäta hur djupt det är. Det är ca 70 centimeter snö! :O Helt sjukt!



Background eraser..hmm.. Jag har nog aldrig testat det verktyget, tack för tipset! :D

2010-02-23 @ 23:02:53
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!

vad ska du göra imorgon :)?

2010-02-24 @ 02:31:22
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Hoppas dagarna går fort för dig då ;)

2010-02-24 @ 08:44:02
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback