The Amazing Race

Jag och Jeremy tittar på varje säsong av The Amazing Race. Alla andra i lägenheten suckar och säger att det är skit, men jag förstår inte hur de kan tycka det. Jag gillar serien mestadels för att jag älskar att resa. Och man får se massor utav andra länder och man kan få idér om vart man vill resa i framtiden. Jag skulle älska att vara med i The Amazing Race, men tyvärr tror jag att det skulle vara omöjligt för min del. Därför att:

  • Jag har extrem åksjuka. Vilket innebär att jag måste ta en åksjuketablett så fort jag ska resa längre än 1 timme eller 2. Och eftersom åksjuketabletter gör dig trött skulle det bli ganska svårt att skynda sig hit och dit.
  • Jag är riktigt höjdrädd. Så höjdrädd att jag knappt kan stå på en stege. Så allt sådant skulle vara för svårt för mig. Jag är även flygrädd..
  • Jag har inte körkort. Jag tvivlar på att de skulle låta en person köra hela tiden.
Ja, det är väl de främsta anledningarna till att jag inte skulle kunna delta. Det finns nog fler.

I säsongen vi tittar på nu finns en kille som heter Kevin. Han är mer känd som KevJumba på Youtube. Jag vet inte om ni har sett några utav hans videor. Jag prenumererade på hans videor tills Youtube raderade mitt konto för ett par år sedan. Long story short - jag laddade upp videor med innehåll som inte var mitt eget. Hur som helst så är han en ganska rolig kille. Kolla upp honom. Här nedan är han med sin pappa som han tävlade med. Hans pappa medverkar även i några av hans Youtube-videor.


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback