Jag hade rätt!


Nu har jag varit hos läkaren. Det visade sig att jag hade rätt om Ischias. Tydligen tror läkaren att jag har fått problem på grund av mitt arbete. Jag behöver sitta ner oftare. Synd bara att jobbet inte tillåter det. Förstår ni nu varför jag vill byta jobb? När jag till och med får ont. Läkaren rekommenderade att jag byter jobb!

Hon sa även att jag skulle äta lite starkare smärtstillande under tio dagar och att jag går på sjukgymnastik. Hon skrev en lapp till mitt jobb och sa att jag inte borde jobba imorgon heller, utan slappna av lite. Så jag jobbar bara fredag. Lördag och Söndag har jag redan ledigt! Skönt.

Så nu ska jag slappna av och titta på Gossip Girl!

Kommentera
Postat av: Elena

vad jobbar du med?

2010-04-28 @ 10:58:47
URL: http://Ladyofthelodge.blogspot.com
Postat av: pimpXprincess

Skönt att du fick bekräftat var det var och att läkaren håller med om att du borde byta jobb. Hoppas att du hittar ett snart! :)

2010-04-28 @ 11:14:34
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback