Mmm, Crépe med sylt och grädde!



Jag och Jeremy gick till marknaden för att köpa grönsaker och frukt som vi alltid gör på söndagar. Åtminstone de söndagar då jag inte jobbar. Det finns ett stånd där man kan köpa crépes och det gör jag varje gång vi är där. De är så fantastiskt goda. Dyra, men det får man unna sig en gång i veckan tycker jag!
På vägen dit var det hur varmt som helst ute. Jag skulle gissa på ca 17-18 grader. Men på hemvägen började det blåsa som in i bomben! (Som det alltid gör här i Wellington. Staden kallas ju inte The Windy City för ingenting)
Vi ska ut på en promenad nu. Jag hoppas att vinden försvinner så småningom.

Kommentera
Postat av: Evelina

åååh MUMS vilken bild!! =)



SV: Jag tyckte "Up" var riktigt kul och tänkvärd också! =) Gillade den starkt! Vad ska du göra i dag då?

2009-10-25 @ 06:49:57
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: madelen

ja eller hur :)

det ser ju riktigt gott ut det också!

2009-10-27 @ 10:08:41
URL: http://neledams.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback