Värsta jobbdagen på länge!

Inte nog med att man måste jobba 10 timmar, det blev 10 timmar av helvete rent ut sagt. Jag började klockan nio imorse och allt gick bra. Det kom inte så mycket folk och vi stod mest och pratade när vi var klara med allt som behövde göras på morgonen. Klockan blev 12 och Jess kom inte.. (hon skulle jobba 12-19). Jag ringer henne, men hon svarar inte i telefonen. Jag skickade ett sms till Christine som känner henne privat och hon säger att eftersom det var Jess sista dag så sket hon i den.

Schysst! Där står jag med en person för lite precis när lunchruschen startar! Jag ringde runt till alla jag kunde men det var ingen som kunde komma in och jobba. Så jag blev tvungen att ringa chefen. Han kom in och jobbade i ett par timmar, men kunde inte stanna så länge. Så när han gick blev det kaos igen. Och eftersom jag är en team leader så är det jag som har ansvar för att allt går som det ska. Jag var tvungen att säga åt de andra vad de skulle göra hela tiden för de hade inte en aning.

Usch! 10 timmar och endast en halvtimmes rast blev det! Aldrig mer. Händer det igen så tänker jag fan strejka. Så skönt att vara hemma nu. Jag är så trött att jag funderar på att gå och sova även fast klockan bara är strax efter nio.

Nej, jag sitter uppe ett tag till och läser bloggar. Kanske blir lite photoshop också, vem vet.


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback