Godmorgon Bloggen!

Jag sov hur bra som helst inatt. Ville nästan inte vakna. Men jag har allt för mycket att göra idag så jag har inte tid att sova bort dagen! Tyvärr så är datorn hur seg som helst idag av någon anledning. Men jag hoppas på att få så mycket som möjligt gjort under dagen. Här kommer en liten lista på vad jag tänkt göra idag:

  • Ett par retuscheringar åt läsare
  • En ny tutorial
  • Leka lite mer med serietidningseffekten
  • Svara på kommentarer
  • Läsa bloggar
  • Blogga såklart!
Jag har hur många tv-serier som helst att titta på också, men jag sparar dem tills i helgen för då åker Jeremy upp till sina föräldrar. Så då har jag en hel helg för mig själv! Nej nu är det dags att sätta igång!

Kommentera
Postat av: sanna - [a story of my life]

sv: men gud :o

ja, asså folk borde tänka på vad dom tänker säga innan de säger saker, jamenar det sårar ju folk djupt och man mår ju piss av det :O :s

2009-11-18 @ 22:25:14
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback