Godmorgon!

Bloggen har inte blivit uppdaterad så mycket på senaste tiden. Och det beror förstås på jobbet! Idag är jag ledig och förhoppningsvis är jag ledig imorgon också!

Guess what! Ikväll ska jag gå och se New Moon IGEN! Haha. Min chef vill gå och se den och jag ser den gärna igen. Har faktiskt aldrig gått och sett en film två gånger på bio innan. Jeremy tycker att jag slösar pengar. Men 50 kr tycker jag inte är så mycket!

Ska försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt idag! Kanske lägger upp en tutorial också :)

Kommentera
Postat av: Elin E

Sv: Jag vet :D Så då måste man ju bejaka hans önskan! Hehe, men han har ganska bra filmsmak ju ;)



Och du gör ju rätt i att se den igen antar jag? Då gissar jag att den är bra också :D

2009-11-30 @ 23:44:54
URL: http://mountainqueen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback