Fler tutorials så småningom

Imorgon är jag ledig från jobbet, så då lägger jag säkert upp någon mer tutorial på bloggen! Det var faktiskt ganska kul att skriva den och det är ju alltid roligt att folk kan dra nytta av dem.

Tanken var att jag skulle svara på alla kommentarer som jag har fått, men internet är hur segt som helst för tillfället och det tar ungefär 2 minuter att ladda varje sida. Så jag får nog svara på dem vid ett senare tillfälle.

Börjar jobba om en timme. Roligt. Försökte hitta någon som kunde jobba mitt skift idag så att jag kunde stanna hemma och krya på mig innan jag måste jobba fredag, lördag och söndag. Men jag kunde inte hitta någon, så det är bara att jobba på.

Vi hörs efter jobbet! :)

Kommentera
Postat av: sanna - [a story of my life]

svar: ahah okej, men jag ska faktist göra det nästa gång tror jag, för vi dvs min familj haha har snackat om det. Men när du gjorde det satt du upp eller hur gjorde du? för jag hatar att få blod i halsen :O

2009-11-17 @ 21:11:30
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback