Då var man sjuk igen..



Det är så typiskt.
För några dagar sedan så fixade jag så att jag skulle få helgen ledig så att jag och Jeremy skulle kunna hitta på något för en gångs skull. Och nu har jag blivit sjuk. Så vi lär väl inte hitta på så värst mycket. Kommer väl mest ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Imorgon jobbar jag mellan 11-21 dock. Det kommer bli riktigt roligt. Jag kan inte sjukanmäla mig, för det finns ingen som kan ersätta mig!

Så jag vet inte om det kommer bli så mycket bloggande.
Men förhoppningsvis har jag väl i alla fall tid med lite Photoshop och så där. Och jag kommer säkert att titta på lite Outrageous Fortune också. Har sett hela säsong två nu!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback