Nu blir det svårt att sova ikväll..



Jag kom hem från jobbet ungefär 20 minuter över två idag och jag var hur trött som helst på grund av att jag bara sov ungefär 4-5 timmar natten innan. Så jag gick och la mig för att ta en liten tupplur. Vaknade upp efter en timme och insåg att jag inte mådde så bra, så jag bestämde mig för att ligga kvar ett tag till.. Jag gick upp klockan nio på kvällen.. haha.

Så sammanlagt så sov jag alltså ungefär 6,5 timme. Det är inte så bra.. Nu är jag inte ett dugg trött och kommer troligen inte kunna sova så speciellt mycket inatt. Det är tur att jag inte börjar förrän klockan 11 imorgon. Nu kan jag stanna uppe lite längre och sova lite mindre utan att det gör så mycket.

Jag funderar på om jag ska gå och titta lite på The Amazing Race. Just nu tittar jag och Jeremy på säsong 6. För två avsnitt sedan var de i Sverige! Det var ganska roligt att se. De var i Stockholm så klart. På IKEA. Haha. De fick välja mellan två uppgifter där. Antingen att räkna nallar, eller att bygga ihop ett skrivbord. De flesta började med att räkna för att de trodde att det skulle vara lättare, men att räkna 2300 nallar är inte det lättaste! Så de flesta bytte till att bygga skrivbordet istället. De var på IKEA i Kungens Kurva, så jag kände igen mig.

Först ska jag nog läsa lite i "Men are from Mars, Women are from Venus".

Kommentera
Postat av: Tina

haha ja du inte många som minns. Nja jag pratar ju mest svenska me mamma nu, men ibland thailändska. Men me mina kusiner o så då e de thailändksa. Men jag börjar bli riktigt riktigt dålig på de nu ! :/

2009-05-26 @ 12:09:42
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback