Men are from Mars, Women are from Venus



Jag känner inte alls för att gå ut idag.
För det första är det jättekallt ute, typ 5 grader och för det andra så känner jag bara för att ta det lugnt. Kanske läsa i min bok eller brodera lite. Haha, ja ni läste rätt. Brodera. Jag köpte ett kit med allt material. Jag har blivit tant redan!

Boken jag läser just nu heter "Men are from Mars, Women are from Venus". Ni kanske har hört talas om den? Det är en bok som handlar om skillnaden mellan män och kvinnor som ska hjälpa oss att förstå varandra. Än så länge är den hur bra som helst! Det stämmer in så bra. Jag ska se till att Jeremy läser den efter att jag läst färdigt den. Han verkar faktiskt lite intresserad!

Jag kanske sorterar igenom Australien bilderna och laddar upp. Men det är väldigt många bilder så det kan ta ett bra tag. Sedan vet jag inte riktigt vart Jeremy har gjort av dem. De är inte kvar på kameran i alla fall.

Vi får se hur det blir.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback