Måste tidiga morgonar existera?

Jag avskyr verkligen att vakna så här tidigt på morgonen. Nu är klockan 20 över 7, men jag vaknade redan halv sju. Det är fruktansvärt. Jag är trött, frusen och allmänt irriterad. Men jobbar man halv åtta så gör man. Usch. Men det känns desto skönare att komma ifrån jobbet redan klockan två. Så det ser jag fram emot.

Efter jobbet tror jag att jag går hem och sover lite, för jag har bara sovit fem timmar inatt. Tanken var att jag och Jeremy skulle gå och handla mat för veckan i eftermiddag, men eftersom han har skola mellan halv tre och halv sju så fungerar inte det riktigt. Vi får se hur det blir med den saken.

Nehe, nu måste jag ta och springa iväg till jobbet, så att jag inte kommer för sent. Hoppas ni mår bra och att ni får sova längre än jag.

Vad föredrar ni? Att vakna tidigt och sluta tidigt eller att vakna senare och sluta sent?

Kommentera
Postat av: kjell

Jag vaknar alltid tidigt även när jag är ledig.

Att ligga kvar i sängen och dega gör bara att jag får huvudvärk.

Det är väl alltid trevligare att komma hem tidigt så att man hinner med att umgås med andra.

Det gäller bara att se till att man får sova så mycket som man behöver. Och frukost är viktigt!!

2009-05-11 @ 22:20:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback