Jaha, då var den helgen förstörd..



Hela den här veckan har jag gått till jobbet glad för jag har vetat att jag är ledig lördag och söndag.
Och idag jobbade jag bara mellan 10-16, vilket inte är mycket. Men när jag kom till jobbet idag så fick jag veta att Stacey är sjuk och att jag måste jobba imorgon mellan 8-17. FAN, rent ut sagt. Jonna frågade mig om jag kunde jobba och feg som jag är vågade jag inte säga nej. Efter att jag sagt ja så ångrade jag mig och försökte få Emma att jobba imorgon istället för mig. Hon gick med på det, men sedan fick vi syn på nästa veckas schema. Jobbar hon imorgon så jobbar hon typ 10 dagar i rad. Så det är bara för mig att jobba.

Jag avskyr att jobba på helgen, för då jobbar alla deltidsarbetare som man inte känner. Det enda positiva är att jag tjänar mer pengar.

Efter jobbet så var jag ganska deprimerad och hade inte lust att göra någonting, men sedan bestämde jag mig för att titta på Twilight. Jag har inte läst ut boken än, men jag kunde inte hålla mig. Ärligt talat så var filmen ganska så larvig. Jag hade hoppats på att den skulle vara bättre. Det var ett okej tidsfördriv i alla fall.

Nu ska jag gå och laga Pasta Bolognese, för Jeremy kommer hem från jobbet om 20 minuter.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback