Eurovision Song Contest



Jag blir alltid lika förvånad över vem som vinner Eurovision.
Oftast blir jag irriterad för att låten inte är bra överhuvudtaget, men i år så måste jag säga att jag inte hade något emot att Norge vann. Även om de inte var en av mina favoriter.

Jag kan inte fatta att Finland kom SIST! Haha. Jag hejade på Finland, Malta och Island. Island gick det ju bra för, men inte för de andra. Jaja. Grattis Norge i alla fall. Att Sverige inte fick mycket poäng var ju väntat.

Vad tyckte ni om Eurovision i år?

Jag är så trött just nu att jag säkert skulle kunna gå och lägga mig och sova, men klockan är bara tio i sex på kvällen. Jag sov bara ungefär 4,5 timme inatt och sedan har jag jobbat nio timmar. Idag hade Jonna en intervju med en ny tjej. Hon börjar redan imorgon. Hon heter Lenka tror jag och kommer från Tjeckien. Jag vet inte varför de bara anställer folk från andra länder, men det är ju kul.

Jag sitter just nu och lyssnar på Eurovision skivan. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa den. Det var väldigt många bra låtar i år.

Nä nu ska jag gå och försöka laga Quiche!

Kommentera
Postat av: Jeanette

haha inte den där jävla flodpaddan från malta hahaha hon söög! själv hejade jag på Island, bosnien, estland och sverige faktist :) Norge var väl helt okey men ingen favorit direkt. men lite kul att nästa eurovision hålla ganska nära endå :)

2009-05-20 @ 16:12:32
URL: http://sotleif.blogg.se/
Postat av: kjell

Island var bäst så detså

2009-05-21 @ 06:47:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback