Darren Styles och löshår



Just nu så sitter jag och lyssnar på Darren Styles. Det var länge sedan jag lyssnade på honom. Jag hade nästan glömt bort hur bra han är! Just nu spelas "Different Groove" som jag först inte alls gillade, eftersom det är en ganska udda låt. Men nu gillar jag den.

När jag var i Australien så köpte jag löshår. Har velat göra det hur länge som helst, men sedan tänkte jag att det kanske skulle se konstigt ut, och så är det så dyrt. Men jag köpte det där för ca 200 kr. Jag är supernöjd. Jag tänkte ladda upp en bild på mig med löshår, men jag hittar inte sladden till Jeremys kamera så att jag kan föra över bilderna till datorn.

Så småningom kommer Australien bilderna upp, så då kan ni se det på dem.

Nu är det inte långt kvar till jag ska gå och se Danny Bhoy. En komiker för er som inte vet det. Vi köpte biljetter för hur länge sedan som helst. Det ska bli kul.

Bilden har för övrigt ingen alls med inlägget att göra. Jag ville bara ladda upp en somrig bild nu när det är så kallt här..

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback