Arkadspelande och Knowing



Idag så har jag i stort sett inte varit hemma i lägenheten någonting.
Jag och Jeremy gick ut för att köpa lite kläder som skulle hålla oss varma under vintern. Här kallar de det för Thermal Underwear eller något sådant. Det är typ långkalsonger och en tröja som man har under sin vanliga tröja. De stänger inne kroppsvärmen eller vad man nu säger. De fungerar faktiskt. Jag testade långkalsongerna och var ute och gick när det var 3 grader ute. Och jag frös inte! Så skönt.

Efter shoppandet gick jag och Jeremy till en arkad för att spela lite spel. Vi spelade bland annat Guitar Hero, Airhockey och Deal or No Deal. Jag har inte spelat Guitar Hero sedan jag åkte hemifrån. Det var roligt att få spela det igen. Jag har sagt åt killarna i lägenheten att de får se till att köpa Guitar Hero, men jag tror inte att de har någon lust. Haha.

De 10 dollar som vi satte in på arkadkortet tog slut ganska snabbt, så vi bestämde oss för att gå hem och beställa pizza. Jeremy har ett litet extrajobb vid sidan om som gör att han kan göra Mystery Shopping på Domino's Pizza. Så pizzan som vi åt idag var gratis!

Klockan 21.20 gick vi och såg filmen Knowing på bio. Jag har velat se den enda sedan jag såg trailern för den för flera månader sedan. Jag måste säga att den inte alls var så bra som jag trodde att den skulle vara. Men den var ändå ganska intressant. Jag ger den 3,5/5 i betyg.

Nu ska jag ta och gå och sova. Godnatt med er!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback