Äntligen trivs man i lägenheten!



Jag har ju skrivit förut att Mel har flyttat till Hamilton och att Jordan har flyttat in i hennes rum. Det är så mycket roligare att bo här nu. Jag kom ju inte överens med henne överhuvudtaget, men Jordan känns som en vän. Så nu trivs jag äntligen i lägenheten och känner inte att jag vill flytta ut.

Imorgon är jag ledig igen! Det känns skönt. Jag har varit hur pigg som helst idag med tanke på att jag sov 14 timmar sammanlagt om man lägger ihop min "tupplur" igår med hur mycket jag sov inatt. Så ikväll sitter jag nog uppe lite längre. Jag kommer nog sätta mig och brodera. Och kanske spela lite onlinepoker.

Imorgon så måste Jeremy plugga hela dagen så då får vi se vad jag hittar på. Jag tog hem grönsakssoppa från jobbet, så den kommer jag äta till lunch!

NU ÄR JAG HUNGRIG! Maten är nog snart färdig. Hehe.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback