Trött på jobbet



Idag var en riktigt långtråkig dag på jobbet
. Tiden gick hur sakta som helst och jag ville bara hem. Nu är jag äntligen hemma och jag ska se om jag kan ladda ner nya Gossip Girl avsnittet. Jag tror i alla fall att det kom ut ett idag.

Ikväll kommer man inte kunna sova så bra här, för det är S:t Patrick's Day eller något sånt. Så alla är ute och festar och står i. Och vi har en irländsk pub precis runt hörnet som är väldigt livlig. Men jag sover aldrig bra i alla fall så det lär väl inte bli så stor skillnad..

Idag blir det lax med örter och citron tillsammans med potatis till middag, och sedan chokladtårta med grädde till efterrätt! Mums.

Kommentera
Postat av: T-iina

Okej, jo det kom som en liten chock för mig med :)

men det e ju bra att han lär sig lite..

Taack gumman, ja det va så roligt idag när jag va där o "prov" jobba :)

2009-03-19 @ 18:57:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback