Idag är en sådan där längta hem dag



Jag har tänkt mycket på Sverige idag,
på vad jag saknar. Min familj, vännerna, maten, godiset, språket, vädret.. Det är mycket som är annorlunda här. Jag trivs hur bra som helst i Wellington, men ibland vill man bara gå tillbaka till det normala.

Idag var en ganska lugn dag på jobbet, det var skönt för en gångs skull. Nu är det bara två jobbdagar kvar tills jag har helgen ledig. Vi hade tänkt åka på en roadtrip med Boyle och Shevy. Men det blir nog inget, för Shevy hade tydligen inga pengar. Jag har inte så mycket pengar att spendera heller för den delen.

Alldeles strax ska jag gå och laga Pasta Carbonara. Det ska bli gott. Jeremy kommer hem från jobbet om en halvtimme så jag ska försöka ha maten färdig tills dess.

Kommentera
Postat av: T-iina

Och idag är ju det en sån dag, våffeldagen! :P

haha jaa du jag blev helt ställd. Dels för att han har sagt jag kommer aldrig gå in o läsa din blogg. Det är något du få ha för dig själv. Och dela med till andra. Huvusaken du inte skriver massa konstiga saker om mig. Jag sa det är bara att gå in o kolla. Sen när man minst anar så gjorde han det :S, han sa ju inte direkt till mig att han hade vart inne o läst utan jag såg på adressen på internet sidan.. haha !

2009-03-25 @ 10:27:21
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback