Heroes of Might and Magic III



Idag har jag varit riktigt nördig och suttit och spelat Heroes of Might and Magic III. Det är hur kul som helst. Jag och Jeremy har spelat tillsammans. Jag dog och han sitter fortfarande och spelar. Haha. Men vi ska alldeles strax gå och sova.

Jag jobbade en timme extra idag trots att jag inte ville det. En av mina vänner på jobbet fick sparken idag. Det var inte så roligt och hur orättvist som helst. Jag förstår mig inte på chefen ibland. Han har verkligen favoriter bland arbetarna. Vissa blir behandlade mycket sämre än andra. Så ska det inte vara på en arbetsplats.

Jag ligger inte i riskzonen för att få sparken. Jag har skött mitt jobb hur bra som helst. Har bara varit hemma två dagar sedan jag började och jag har jobbat i snart tre månader. Och jag jobbar extra ibland när de behöver mig. Har nog aldrig skött ett jobb så bra som jag skött det här. Och jag tänker fortsätta sköta mig. Jag gillar jobbet, även om det kan bli lite långtråkigt ibland. Jag trivs med de flesta av arbetskamraterna och det har jag inte alltid gjort förut.

Jaja, nu måste jag gå och lägga mig och sova innan jag svimmar av!


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback