Frukost på McDonalds



Jag vaknade klockan nio på morgonen
för att ringa hem till mamma och säga grattis på födelsedagen. Gick inte och la mig förrän klockan två ungefär så jag fick inte så jättemycket sömn. Jag vaknade flera gånger under natten och drömde många drömmar som vanligt. Men efter att jag ringt mamma så kunde jag inte somna om i alla fall, så då fick jag idén att jag och Jeremy skulle gå till McDonalds och äta frukost idag. Det tyckte han lät som en bra idé. Så jag gick och gjorde mig i ordning. När jag var färdig så visade det sig att det bara var 5 minuter kvar tills de skulle sluta servera frukost, så vi fick springa dit. Haha.

Vi kom fram i tid, och chefen som jobbar där är hur trevlig som helst. Han gav oss extra Hash Browns bara för att de snart skulle sluta servera dem. Haha. Vi klagade så klart inte på det.

På vägen tillbaka hem så stannade vi och tittade på glasögon. Jeremy behöver nya för hans är halvtrasiga. Jag behöver nya för jag har haft mina så länge och jag tycker inte om dem längre. Så jag provade alla möjliga glasögon och hittade några som jag kanske skulle kunna tänka mig att köpa om jag hade råd. Vi får se hur det blir med det. Jag tror att det är billigare att köpa glasögon här än hemma i Sverige.

Vi ska strax ut på stan och njuta av det härliga vädret idag. Det är ungefär 20 grader. Jag vill njuta av det så länge jag kan för snart är det vinter här!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback