Fiji - För bra för att vara möjligt



Igår så såg jag och Jeremy ett erbjudande på att åka till Fiji för 499 dollar (2500 kr) retur och femstjärnigt hotell betalt för 4 nätter. Vi tänkte absolut slå till, men vi var tvungna att vänta till midnatt innat erbjudandet släpptes. Då visade det sig att det var nästa vecka. Och jag jobbar 5 dagar nästa vecka. Det finns inte en chans att jag kan få den tiden ledigt. Så det var helt enkelt för bra för att vara sant.

Jeremy och jag har planerat att åka till Fiji ett tag nu, och 499 dollar är hur billigt som helst. När vi har kollat upp hur mycket det skulle kosta hos flygbolagen i vanliga fall så har det slutat på 1300 dollar. Snacka om skillnad.

Jaja, vi får väl helt enkelt hoppas på att det kommer fler erbjudanden!

Kommentera
Postat av: Naliita

Skrev ett inlägg om Fiji för någon månad sen och skrev om att det var min drömresemål :)

2009-03-05 @ 21:14:13
URL: http://naliita.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback