Dagarna bara flyger förbi



Jag kan inte fatta att jag redan har varit i Nya Zeeland i över tre månader
. Det känns det inte som. Sommaren är borta och nu är hösten här. Det är kyligt och jag har inte så mycket varma kläder. Jag får se till att köpa en varmare jacka och lite mysiga tjocka tröjor. Jag behöver nya skor också. För de enda jag har som passar vintertid håller på att gå sönder.

Ikväll var det tänkt att jag skulle gå ut på krogen med jobbet, men de ändrade sig och stannade hemma istället. Så det gjorde jag också. Har suttit och tittat på American Idol och ska fortsätta med det alldeles strax. Jag känner mig lite efter för jag har bara sett de första tre avsnitten än så länge. Det har ju redan släppts 15 tror jag.

Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige. Jag saknar er allihopa!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback